Dobro došli dragi moji bloogeri

četvrtak, 17. svibnja 2012.


 Tiskovna agentura  



     Odnosi s javnošću su značajna funkcija organizacije i njezine se aktivnosti očituju u promicanju poduzeća u odnosu na opću i poslovnu javnost.

     Mogu se predstaviti kao skup raznovrsnih aktivnosti određenog gospodarskog subjekta koje su usmjerene prema  cjelokupnoj javnosti radi stvaranja povjerenja, dobre volje, povoljnog mišljenja i predodžbe o radu i djelovanju tog gospodarskog subjekta.

     Kako bi poduzeće moglo ostvariti željene ciljeve u sferi organizacijskog ponašanja ono mora osigurati aktivno sudjelovanje svojih radnika – aktivnu participaciju koja mora biti upotrebljena iskreno, a ne kao oruđe manipulacije.

2 komentara:

  1. Slažem se sa navedenim tekstom, no stvarnost u našoj zemlji je malo drugačija.
    Poduzeća sve više i više skrivaju svoju realnost kako bi se u svijetu prikazali kao uspješni i veliki i na taj način se javnosti ne prikazuju kako bi trebali.
    Također smatram da aktivna participacija radnika kod nas nije zastupljena, jer se samo "vrhovi" uključuju u donošenje odluka.
    No upravo bi im stvarno znanje o odnosima s javnošću moglo pomoći u napredovanju što se tiče ovih pitanja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se s navedenim komentarom. Danas se pod pojmom Odnosa sa javnošću više podrazumijeva neka vrsta marketinga, te promoviranja poduzeća, jer se ne iznose stvarne činjenice nego ono što poduzetnicima odgovara.

    OdgovoriIzbriši