Tiskovna agentura
Odnosi s javnošću su značajna funkcija organizacije i njezine se
aktivnosti očituju u promicanju poduzeća u odnosu na opću i poslovnu javnost.
Mogu se predstaviti kao skup raznovrsnih aktivnosti određenog gospodarskog
subjekta koje su usmjerene prema cjelokupnoj
javnosti radi stvaranja povjerenja, dobre volje, povoljnog mišljenja i
predodžbe o radu i djelovanju tog gospodarskog subjekta.
Kako bi poduzeće moglo
ostvariti željene ciljeve u sferi organizacijskog ponašanja ono mora osigurati
aktivno sudjelovanje svojih radnika – aktivnu participaciju koja mora biti upotrebljena iskreno, a ne kao oruđe manipulacije.
Slažem se sa navedenim tekstom, no stvarnost u našoj zemlji je malo drugačija.
OdgovoriIzbrišiPoduzeća sve više i više skrivaju svoju realnost kako bi se u svijetu prikazali kao uspješni i veliki i na taj način se javnosti ne prikazuju kako bi trebali.
Također smatram da aktivna participacija radnika kod nas nije zastupljena, jer se samo "vrhovi" uključuju u donošenje odluka.
No upravo bi im stvarno znanje o odnosima s javnošću moglo pomoći u napredovanju što se tiče ovih pitanja.
Slažem se s navedenim komentarom. Danas se pod pojmom Odnosa sa javnošću više podrazumijeva neka vrsta marketinga, te promoviranja poduzeća, jer se ne iznose stvarne činjenice nego ono što poduzetnicima odgovara.
OdgovoriIzbriši