Dobro došli dragi moji bloogeri

četvrtak, 17. svibnja 2012.











Što su odnosi s javnošću


     Jedan od osnovnih dijelova marketinškog djelovanja neke tvrtke jesu odnosi s javnošću koji se u većini slučajeva razmatraju kao jedna od marketinških funkcija odnosno kao kategorija tržišnog djelovanja što oni i jesu. Odnosi s javnošću odnosno PR (public relations) moraju se promatrati u kontekstu šmišljenog i organiziranog razvijanja povoljnih odnosa u većini društvenih djelatnosti. 
     Kad je riječ o povezanosti marketinga i odnosa s javnošću mogu reći da su to odvojene funkcije upravljanja koje imaju različite ali komplementarne uloge, odnosno da marketing djeluje kao funkcija linijskog upravljanja koje pretvara organizacijska ulaganja u rezultate s određenom vrijednošću za druge, a odnosi s javnošću djeluju kao funkcija stožernog upravljanja te obavljaju savjetodavne i druge zadaće u smislu potpore linijskih funkcija. Povezanost marketinga i odnosa s javnošću bitan je element djelovanja neke organizacije zato jer ignoriranje jednog može značiti neuspjeh u drugom. Sve poslovne i društvene institucije su pojmovi određeni sadržajima svojih djelatnosti ali i različitim načinima komuniciranja s javnošću. 
     Odnosi s javnošću pokrivaju sve više područja jer su perasli granice svoje prvobitne zadaće, tamo gdje su nekada bili podfunkcija sada su funkcija, a gdje su nekada bili funkcija, sada postaju sustav. 

1 komentar:

  1. Jako mi je drago što postoji ovakav tip bloga, na kojemu se može saznati više o Odnosima s javnošću. Ta orijentacija je u zadnje vrijeme zanemarena, i malo pažnje joj se predaje.

    OdgovoriIzbriši