Što su odnosi s javnošću
Jedan od osnovnih dijelova marketinškog djelovanja neke
tvrtke jesu odnosi s javnošću koji se u većini slučajeva razmatraju kao jedna
od marketinških funkcija odnosno kao kategorija tržišnog djelovanja što oni i
jesu. Odnosi s javnošću odnosno PR (public relations) moraju se promatrati u
kontekstu šmišljenog i organiziranog razvijanja povoljnih odnosa u većini
društvenih djelatnosti.
Kad je riječ o povezanosti marketinga i odnosa s
javnošću mogu reći da su to odvojene funkcije upravljanja koje imaju različite
ali komplementarne uloge, odnosno da marketing djeluje kao funkcija linijskog
upravljanja koje pretvara organizacijska ulaganja u rezultate s određenom
vrijednošću za druge, a odnosi s javnošću djeluju kao funkcija stožernog
upravljanja te obavljaju savjetodavne i druge zadaće u smislu potpore linijskih
funkcija. Povezanost marketinga i odnosa s javnošću bitan je element djelovanja
neke organizacije zato jer ignoriranje jednog može značiti neuspjeh u drugom.
Sve poslovne i društvene institucije su pojmovi određeni sadržajima svojih
djelatnosti ali i različitim načinima komuniciranja s javnošću.
Odnosi s javnošću pokrivaju sve više područja jer su
perasli granice svoje prvobitne zadaće, tamo gdje su nekada bili podfunkcija
sada su funkcija, a gdje su nekada bili funkcija, sada postaju sustav.
Jako mi je drago što postoji ovakav tip bloga, na kojemu se može saznati više o Odnosima s javnošću. Ta orijentacija je u zadnje vrijeme zanemarena, i malo pažnje joj se predaje.
OdgovoriIzbriši